Jazdy szkoleniowe to najbardziej ekscytujący etap kursu

30 godzin kreatywnych podróży z Quattro, które na długo zapadną Ci w pamięć. Będziesz opowiadał o tym swoim wnukom.

Jazdy szkoleniowe w Quattro odbywają się na trzy sposoby:

1. Jazdy w trakcie kursu nauki jazdy

Dla kogo: dla każdego w wieku od 17 lat i 9 miesięcy



Charakterystyka: 30 godzin jazd szkoleniowych według określonego programu (szczegóły poniżej)



Cel: nauka jazdy od podstaw, przygotowanie do samodzielnej jazdy i zdania egzaminu państwowego.

2. Jazdy doszkalające przed egzaminem państwowym

Dla kogo: dla wszystkich po kursie a jeszcze przed egzaminem państwowym. Dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas, niepotrzebny stres i sporo pieniędzy na ewentualne egzaminy poprawkowe (140zł każdy).



Charakterystyka: ilość godzin ustalana jest wspólnie z instruktorem (zazwyczaj 4 - 8 godz.). Jazdy szkoleniowe prowadzone są w ruchu miejskim i na placu manewrowym. Wykonywane są przede wszystkim zadania egzaminacyjne.



Cel: Bezpośrednie przygotowanie do egzaminu. Dopracowanie wszystkich zadań egzaminacyjne do perfekcji. Eliminacja złych nawyków kierowcy powstałych w efekcie błędów poprzednich szkoleń w innych szkołach jazdy. Nabranie pewności siebie i zwiększenie bezpieczeństwa.

3. Jazdy odświeżające po dłuższej przerwie za kierownicą

Dla kogo: jeśli miałeś długa przerwę w prowadzeniu pojazdu i nie czujesz się wystarczająco pewnie by ponownie wsiąść za kierownicę, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Przypomnisz sobie wszystko czego się nauczyłeś w warunkach pełnego bezpieczeństwa i spokoju. Dodatkowo zaktualizujesz informacje dotyczące przepisów ruchu drogowego.



Charakterystyka: ilość godzin ustalana jest wspólnie z instruktorem (zazwyczaj 10 - 20 godz.). Jazdy szkoleniowe zaczynają się na placu manewrowym, ale większości odbywają się w ruchu miejskim. Program szkolenia dostosowywany jest do poziomu osoby szkolonej.



Cel: spokojne przywrócenie pozyskanych wcześniej umiejętności kierowcy. Wytworzenie pewności siebie utraconej przez długa przerwę w prowadzeniu pojazdu. Eliminacja stresu w trakcie powrotu za kółko.

Zobacz przykładową jazdę szkoleniową

Jazda szkoleniowa. Quattro - Nowy Sącz - Marcin | Fragment kursu prawa jazdy

POZNAJ NAS LEPIEJ - https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO na WWW - odwiedź naszą oficjalną stronę lub znajdź nas w mediach społecznościowych aby dowiedzieć się więcej o naszej szkole.
https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO w SOCIAL MEDIA:

Facebook
https://www.facebook.com/quattro.naukajazdy

Snapchat
https://www.snapchat.com/add/quattro.snap

Instagram
https://www.instagram.com/quattro.szkola.pl

Naprawdę łatwo nas poznać | Zespół Quattro

Jazda szkoleniowa. Quattro - Nowy Sącz - Iwona | Nauka jazdy na prawo jazdy kat. B

Prawidłowe ustawienie się na pasie ruchu.Dbałość o bezpieczeństwo. Upewnienie się w przypadku słabej widoczności zamiast niepotrzebnego ryzyka.

SUBSKRYBUJ nasz kanał by na bieżąco śledzić nowe filmy o Quattro.

POZNAJ NAS LEPIEJ - https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO na WWW - odwiedź naszą oficjalną stronę lub znajdź nas w mediach społecznościowych aby dowiedzieć się więcej o naszej szkole.
https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO w SOCIAL MEDIA:
Facebook https://www

Rondo. Jazda szkoleniowa w Quattro - Nowy Sącz - Bartek Wiśniewski |

POZNAJ NAS LEPIEJ - https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO na WWW - odwiedź naszą oficjalną stronę lub znajdź nas w mediach społecznościowych aby dowiedzieć się więcej o naszej szkole.
https://www.quattro.szkola.pl

QUATTRO w SOCIAL MEDIA:

Facebook
https://www.facebook.com/quattro.naukajazdy

Snapchat
https://www.snapchat.com/add/quattro.snap

Instagram
https://www.instagram.com/quattro.szkola.pl

Naprawdę łatwo nas poznać | Zespół Quattro

Część praktyczna pełnego kursu nauki jazdy (system 30 godz.) rozłożona jest na poszczególne etapy

W związku z tym, że każdy kursant wymaga osobnej uwagi, nakreślony niżej plan jest ogólną wersją przyjętą w systemie naszego szkolenia. Następstwo wybranych etapów może ulegać zmianom w odniesieniu do indywidualnych predyspozycji kursanta i tempa postępów w nauce.

Etap 1.

Obsługa pojazdu. Pierwsze kroki.

Charakterystyka: wyjaśnienie zasady działania pojazdu silnikowego i omówienie głównych funkcjonalności koniecznych do kierowania pojazdem. Instruktor wpływa na redukcje naturalnego na tym etapie stresu.

Cel: pewne i intuicyjne wykorzystanie niezbędnych funkcjonalności pojazdu. Umiejętność prawidłowego dbania o stan techniczny pojazdu. Wstępne wyczucie pojazdu.

Etap 2.

Wstępne rozpoznanie predyspozycji kursanta.

Charakterystyka: na podstawie pierwszych kroków za kierownicą instruktor rozpoznaje wrodzone predyspozycje do prowadzenia pojazdów mechanicznych. Zwykle odbywa się to na placu manewrowym zupełnie odseparowanym od ruchu drogowego, w warunkach pełnego bezpieczeństwa i spokoju.

Cel: dobranie indywidualnego toku szkolenia, najbardziej adekwatnego do wrodzonych umiejętności kursanta.


Etap 3.

Budowa indywidualnej strategii szkoleniowej.

Charakterystyka: pierwsze kroki kursanta w ruchu miejskim i obszarze niezabudowanym pozwalają instruktorowi na opracowanie planu rozwoju umiejętności i dobranie do kursanta indywidualnych, najbardziej trafnych technik szkoleniowych.

Cel: dbałość o utrzymanie kontroli nad całym szkoleniem dla wyeliminowania przypadkowości i improwizacji w szkoleniu.

Etap 4.

Trening koordynacji i nabieranie wprawy.

Charakterystyka: w miarę nabierania wprawy w obsłudze pojazdu i wykonywaniu podstawowych manewrów (zwykle pierwsze 4 - 8 do godzin części praktycznej), kursant kierowany jest w coraz trudniejsze rejony miasta, gdzie ćwiczy podstawowe manewry przy dużej asekuracji instruktora.

Cel: rozwój podstawowych umiejętności kierowcy i nabieranie pewności siebie niezbędnych do płynnego przejścia kolejnych etapów szkolenia.


Etap 5.

Nauka podstawowych manewrów w ruchu drogowym z naciskiem na bezpieczeństwo i kulturę.

Charakterystyka: obserwowanie innych uczestników ruchu drogowego, czytanie znaków pionowych i poziomych, trening koordynacji obsługi pojazdu z prawidłową obserwacją otoczenia. Ćwiczenia bezpiecznych i kulturalnych zachowań.

Cel: przygotowanie gruntu pod naukę bardziej dynamicznej jazdy oraz skomplikowanych manewrów w wyższym natężeniu ruchu przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa wszystkich

Etap 6.

Nauka jazdy precyzyjnej w ruchu miejskim rozszerzona o jazdę po zmroku.

Charakterystyka: parkowanie prostopadłe, skośne i równoległe. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są precyzyjnie, w ruchu miejskim, przy pełnej asyście instruktora. Prowadzenie pojazdu w ruchu miejskim przy obniżonej widoczności, zazwyczaj po zmroku.

Cel: rozwój umiejętność wyczucia wymiarów pojazdu, koordynacji ruchowej, jazdy precyzyjnej, niezbędnej do swobodnego przemieszczania się w ruchu miejskim. Zyskanie spojrzenia na prowadzenie pojazdu w warunkach obniżonej widoczności.


Etap 7.

Dopracowanie elementów egzaminacyjnych.

Charakterystyka: poruszanie się trasami egzaminacyjnymi ze wskazaniem na newralgiczne miejsca. Wykonywanie wszystkich manewrów jakie mogą pojawić się na egzaminie. Dopracowanie do perfekcji wszystkich zadań wykonywanych na placu manewrowym. 1 godzina jazdy na placu manewrowym ośrodka egzaminacyjnego.

Cel: bezpośrednie przygotowanie do egzaminu państwowego. Oswojenie z warunkami, które panują na egzaminie, wzrost odporności na specyficzny stres, który towarzyszy temu egzaminowi.


Poznaj nasze cenne rady jak zdać egzamin

Etap 8.

Nauka złożonych manewrów w ruchu drogowym z naciskiem na eco driving.

Charakterystyka: zaawansowany etap kursu, nauka skomplikowanych manewrów w ruchu drogowym na obszarze zabudowanym, przejazdy przez najtrudniejsze skrzyżowania i trasy na obszarze miejskim z licznymi powtórzeniami i dbałością o szczegóły.

Cel: rozwój umiejętności na wysokim poziomie szczegółowości. Wzrost pewności siebie za kierownicą. Bezpośrednie przygotowanie do samodzielnej jazdy.


Etap 9.

Nauka dynamicznej, bezpiecznej i kulturalnej jazdy z naciskiem na rozwój wyobraźni.

Charakterystyka: wzrost tempa wykonywania wszystkich manewrów w odniesieniu do poczynionych postępów. Jazdy szkoleniowe wykonywane z maksymalną prędkością dopuszczalną w danym obszarze w ruchu miejskim, na obwodnicach oraz poza obszarem zabudowanym na drogach o podwyższonej dopuszczalnej prędkości.

Cel: rozwój umiejętności dynamicznej jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa w warunkach pełnej kultury. Oswojenie z prowadzeniem pojazdu przy większych prędkościach przy zachowaniu pełnej kontroli nad pojazdem. Rozwój świadomości niebezpieczeństw związanych z poruszaniem się z nadmierna prędkości.

Etap 10.

Szlifowanie nabytych umiejętności kierowcy.

Charakterystyka: swobodna i w przeważającej mierze samodzielna jazda przy znikomej asyście instruktora. Symulacja egzaminu państwowego. Wprowadzenie w temat odpowiedzialności kierowcy oraz zagrożeń jakie mogą na niego czyhać. Przygotowanie do ostatniego etapu stawania się prawdziwym kierowcą jakim jest samodzielny rozwój własnych umiejętności po uzyskaniu prawa jazdy.

Cel: Płynne wejście w świat prawdziwego i niezależnego kierowcy.


Poznaj nasz przewodnik dobrego kierowcy

Tylko u nas masz możliwość przekonania się na żywo jak wyglądają zajęcia jeszcze przed rozpoczęciem kursu

Przyjdź do nas i skorzystaj z darmowych lekcji próbnych.

Dowiedz się więcej