Quattro ponownie najlepsze w nauce teorii i praktyki! Wyniki zdawalności na prawo jazdy za 3 kwartał 2017.

Quattro znowu zgarnia wszystkie trofea, dokładnie tak jak w 1 kwartale 2017. Z teorii wygrywa z wynikiem 64,4% i wyprzedza Atut o 1,1% i Hejmeja o 7,9%.  Z praktyki miażdży Hejmeja aż o 5,8% i Atut o 7,6%. MORD Nowy Sącz opublikował swoje wyniki zdawalności za okres pierwszego półrocza 2017. Quattro jest od niego lepsze średnio o 9%. Dowodzi to jak daleko szkoła ta zostawia za plecami inne w tej kwestii. To przepaść, która już od lat wyróżnia Quattro. W tym świetle warto zastanowić się na ile warto postawić na szkoły takie jak Quattro, w których kursy są droższe, ale zapewniają skuteczną naukę w fajnej atmosferze z gwarancją świetnych wyników, oszczędności czasu i braku dodatkowych wydatków na egzaminy poprawkowe. Jak wybierać z głową?

czytaj dalej
2017-12-01 01:21:25 Quattro Sp. z o.o.

Quattro najlepsze z praktyki! Jaka jest zdawalność egzaminów na prawo jazdy za 2 kwartał 2017?

Quattro ponownie na szczycie rankingu zdawalności szkół nauki jazdy. W 1 kwartale zgarnęliśmy oba najwyższe miejsca na podium. Quattro ponownie na podium, tak od lat i nie zanosi się na zmiany. Z praktyki deklasujemy konkurencję - 1 MIEJSCE wyprzedzając aż o 8,5% szkołę Hejmeja i ponad 10% Atut. W poprzednim kwartale też wygraliśmy, lecz przewaga nie była tak duża (3%). Z teorii w poprzednim kwartale byliśmy również pierwsi. Teraz jesteśmy na 2 miejscu ze zdawalnością wciąż większą od 50% (54,29%). MORD opublikował swoje wyniki zdawalności za okres pierwszego półrocza 2017. Quattro jest lepsze średnio o 10%. Wskazują one jak daleko wyprzedzamy średnią zdawalność wszystkich szkół jazdy z tego regionu. To przepaść, która już od lat wyróżnia Quattro

czytaj dalej
2017-11-04 12:03:39 Quattro Sp. z o.o.

Czy Quattro spełnia oczekiwania kursantów? Ankieta satysfakcji klienta - wyniki za 1 półrocze 2017r. (#2)

Ostatnio publikowałem wyniki ankiet za cały rok 2016, teraz prezentuję za półrocze - pierwsze z 2017. Te wyniki porównałem do tych z poprzedniego półrocza, co jest bardziej miarodajne. Z tego co mi wiadomo Quattro jest pierwszą szkołą jazdy w Polsce, która takie wyniki publikuje na swojej oficjalnej stronie. Wyniki są ciekawe i warto je poznać przed wyborem szkoły jazdy. Polecam również dwa ostatnie artykuły w których poruszałem temat tabu w branży szkolenia kierowców: #1Dlaczego nie prowadzi się ankiet? #2 Jak wdrożyć ankietę? Uważam, że klient powinien mieć możliwość wypowiedzenia się i wskazania firmie co można w niej ulepszyć. W ten sposób branża szkolenia kierowców stawje się bardziej profesjonalna przez co mocniejsza i bardziej poważana. 

czytaj dalej
2017-10-26 19:02:42 Quattro Sp. z o.o.
Jak w 10 krokach wdrożyć ankietę satysfakcji klienta w szkole jazdy? Poradnik dla osób zajmujących się nauką jazdy

Jak w 10 krokach wdrożyć Ankietę Satysfakcji Klienta w szkole jazdy?

10 kroków w zupełności wystarczy, aby bez problemu wdrożyć i regularnie prowadzić profesjonalną ankietę satysfakcji klienta w swojej szkole jazdy. Oczywiście trzeba mieć co wdrażać. Najpierw układasz pytania, potem dobierasz system odpowiedzi a na końcu dobierasz szatę graficzną. Wówczas przechodzisz do procesu przeprowadzania ankiet wśród swoich kursantów. Musisz dobrać najlepszy moment by kursanci nie odmawiali. Musisz wiedzieć jak generować raporty okresowe a potem je analizować. Musisz znaleźć czas na przekazanie wniosków swojej kadrze. Na końcu musisz uzbroić się w cierpliwość, bo na wyniki trzeba czekać. Gwarantuję Ci, że jak dobrze wykonasz swoje zadanie, to Twoja szkoła jazdy będzie rozwijać się coraz szybciej przyciągając do siebie nowych kursantów.

czytaj dalej
2017-10-09 13:34:07 Quattro Sp. z o.o.

10 powodów dla których szkoły jazdy nie przeprowadzają ankiet satysfakcji klienta

Czy w polskich szkołach jazdy niechęć do badania opinii swoich kursantów jest standardem? Na to niestety wskazuje badanie jakie przeprowadziłem. Dlaczego tak jest? Postarałem się odnaleźć 10 głównych powodów, dla których szkoły jazdy nie chcą wykorzystać popularnego narzędzia do prowadzenia badań satysfakcji klienta. Ankieta jest czymś najprostszym co można zrobić. Opracowanie własnej ankiety nie jest trudne. Przeprowadzanie tego wymaga konsekwencji. Jednak czy nie warto poświęcić temu czas aby uzyskać kluczowe informacje, dzięki którym rozwija się firmę? W Polsce najwidoczniej nie warto. Poznajcie powody a może uda mi się otworzyć oczy przynajmniej niektórym szkołom jazdy i zachęcić do robienia tego.

czytaj dalej
2017-10-02 18:36:13 Quattro Sp. z o.o.

Poznaj nas z innej strony

Poznaj nas z innej strony